1. Verzendkosten
Over onze producten in Nederland berekenen wij € 7,25 verzendkosten. Voor Belgie zijn de verzendkosten € 9,95. Voor andere landen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wanneer je de volledige bestelling retourneert ontvang je de verzendkosten terug.

Land Levertijd Prijs
Nederland 1-2* werdagen € 7,25
Belgie 1-2 werkdagen € 9,95

*Streven is voor 15:00 uur besteld volgende dag in huis

2. Logistieke partner
De verzending in Nederland wordt verzorgd door PostNL. Retourzendingen kan je afgeven bij een PostNL-punt naar keuze of een ander Postbedrijf zoals DHL, DPD of UPS

3. Verzendproces
Het verzendproces van Voetsi verloopt via de onderstaande stappen:

  1. Je bestelling wordt bij elkaar gezocht in de een van de winkels van Taft Shoes;
  2. Je bestelling wordt samen met andere bestellingen door PostNL naar een PostNL sorteercentrum gebracht;
  3. Je bestelling wordt door PostNL bezorgd op het door jouw opgegeven verzendadres. Dit kan bij je thuis zijn (of buren) of een aangegeven PostNL-punt om je bestelling zelf af te halen.

– Track & Trace
Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een e-mail met een PostNL Track & Trace-code. Met deze code kan je de bestelling volgen op de website van PostNL. Werkt de link niet? Neem dan contact met ons op via mail. Je kan je pakketje ook volgen via mijn account.

– Bezorgpogingen

  • De bezorger van PostNL levert de bestelling op het afleveradres af. Wanneer je de bestelling op dat moment niet aan kunt nemen, ontvang je een notificatie van PostNL. Daarin kan staan dat het geleverd is bij je buren mits je hebt aangegeven dat je dat liever niet wilt.
  • Met deze notificatie kan je op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak inplannen, de bestelling bij de buren laten afleveren of de bestelling bij een PostNL-punt laten afleveren. Let op: dit dient gedaan te worden voor 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging.
  • Mocht je geen gebruik maken van de genoemde mogelijkheden, dan wordt je bestelling de volgende bezorgdag weer aangeboden. Mocht je op dat moment wederom de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan wordt de bestelling naar een PostNL gebracht waar je het gedurende 7 dagen na de eerste bezorgdag af kunt halen. Na deze 7 dagen word je bestelling als geannuleerd beschouwd.

4. Levertijden
Wij streven voor 15:00 besteld de volgende dag in huis (Levertijd 1 tot 2 werkdagen). In sommige gevallen kan het voorkomen dat het niet lukt, vanwege drukte bij POSTNL of bij bestellingen dan twee of meer artikelen. Het mag in ieder geval niet langer duren dan vijf werkdagen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je ons mailen.

5. Bestelling volgen
Zodra je bestelling verstuurd is ontvangt je van ons een e-mail met een track & trace code. Bestellingen in het weekend worden verwerkt op maandag.

6. Pakket afhalen
Je kan ook je bestelling gratis afhalen in een van onze winkels. In sommige gevallen kan dit langer duren dan wanneer je het thuis laat bezorgen.

7. Foutieve levering
In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk je bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat, kleur of artikel naar je verzenden.

Wanneer je artikel(en) in de verkeerde maat, kleur en/of artikel hebt ontvangen, kan je het beste zo snel mogelijk contact op nemen met onze klantenservice via mail.